17 Temmuz 2022 Pazar

Sevgilim için mermi bedava mp3 indirme

Sevgilim için mermi bedava mp3 indirme

sevgilim için mermi bedava mp3 indirme

 · Bir ince pusudayım. Yolumun üstü engerek. Bir garip akşamdayım. Sırtımı gözler tüfek. Ben senin sokağına ulaşamam dardayım. O masum gözlerine bakamam firardayım. Oysa ben bu gece yüreğim elimde. Sana bir sırrımı söylecektim. Şu mermi içimi delmeseydi eğer mermi, bfmv, sevgilim için mermi, HD mobil duvar kağıdı. Etiketler: mermi; bfmv; sevgilim için mermi; mobil duvar kağıdı; android duvar kağıdı Tuğçe Kandemir Evlenelim mi Sevgilim İndir Evlenelim mi Sevgilim Mp3 İndir --> Mp3 İndir. En güzel yeni çıkan türkçe ve yabancı şarkıların yanısıra müziklerini online playlistler şeklinde ücretsiz dinleyebilirsiniz. Başarılı bir müzik deneyimi için moduna uygun bir liste seçmen yeterli



Mermi, bfmv, sevgilim için mermi, HD telefon duvar kağıdı | SmartResize



Sevgilim için mermi bedava mp3 indirme TÜRKÇE YABANCI KÜRTÇE ŞARKICI LİSTESİ SON MP3 TRENDLER SON EKLENEN ALBÜMLER İLETİŞİM. Ana Sayfa Eda Baba Öpmek Geldi İçimden Beni Vur. Eda Baba - Beni Sevgilim için mermi bedava mp3 indirme. Telegram'da bizi takip edin En Yeni Müziklerden İlk Siz Haberdar olun. Eda Baba - Her Şey Seninle Güzel Eda Baba - Beni Vur Eda Baba - Hep Sonradan Eda Baba - Ellerimde Çiçekler Eda Baba - Gurbette Ömrüm Geçecek Eda Baba - Uzun İnce Bir Yoldayım Eda Baba - Sevdik Sevdalandık Eda Baba - Ezbere Biliyorum Seni Eda Baba - Farketmeden Eda Baba - Dilek Taşı. ŞARKICININ YENİ MP3'LERİ. Eda Baba - Günahın Boynuma Eda Baba - Homini Pufidi Tumba Eda Baba - Keşke Eda Baba - Bir Dalda İki Kiraz Ece Baba Eda Baba - Kara Tren Adnan Baba Eda Baba - Yüce Dağ Başında Yanar Bir Işık Emre Baba Eda Baba - Kime Kin Ettin Emire Baba Eda Baba - Bağdat Yolu feat Tüm Aile Eda Baba - Zülüf Dökülmüş Yüze Eda Baba - Umrumda feat Mehmet Güreli.


Bir ince pusudayım Yolumun üstü engerek Bir garip akşamdayım Sırtımı gözler tüfek Ben senin sokağına ulaşamam dardayım O masum gözlerine bakamam firardayım Oysa ben bu gece yüreğim elimde Sana bir sırrımı söylecektim Şu mermi içimi delmeseydi eğer Seni allıp götürecektim Beni vur beni onlara verme Külüm al uzak yollara savur Dağılsın dağlara dağılsın Bu sevdamsın ama sen ağlama dur Beni vur beni onlara verme Külüm al uzak yollara savur Dağılsın dağlara dağılsın Bu öykümüz ama sen ağlama dur Bir ince pusudayım Bu gece zehir zemberek Bir yolun sonundayım Sessizce tükenerek Aah senin ellerine uzanamam yerdeyim O masum hayallere varamam ölmekteyim Oysa ben bu gece yüreğim elimde Sana bir sırrımı söylecektim Şu mermi içimi delmeseydi eğer Seni allıp götürecektim Beni vur beni onlara verme Külüm al uzak yollara savur Dağılsın dağlara dağılsın Bu sevdamsın ama sen ağlama dur Beni vur beni onlara verme Külüm al uzak yollara savur Dağılsın dağlara dağılsın Bu öykümüz ama sen ağlama dur.


Bizimle iletişime geçmek, telif hakları, şikayet bildirimi, kaldırma isteği. Mp3 Eklemek, şarkı göndermek ve diğer tüm konularda iletişime geçmek için mp3kulisi gmail. com maili üzerinden iletişime geçebilirsiniz, sevgilim için mermi bedava mp3 indirme.




Sevgilim- 1.Bölüm

, time: 2:03





Eda Baba Beni Vur Mp3 İndir Dinle - Mp3 İndir Dur


sevgilim için mermi bedava mp3 indirme

Tuğçe Kandemir Evlenelim mi Sevgilim İndir Evlenelim mi Sevgilim Mp3 İndir --> Mp3 İndir. En güzel yeni çıkan türkçe ve yabancı şarkıların yanısıra müziklerini online playlistler şeklinde ücretsiz dinleyebilirsiniz. Başarılı bir müzik deneyimi için moduna uygun bir liste seçmen yeterli Mp3 indir; Pop Slow; Video Klipler; Facebook Sayfamızda Tüm Şarkılarımız. Asım Yıldırım - ALLAH İÇİN SEVMEK; Tripkolic - Melantik; Zeynep Dizdar - Beni Dinlemeye Hazır Mısın; Baha - Canım Sevgilim; Mustafa Ceceli - Tenlerin Seçimi; Gökhan Özen - Duman Gözlüm;  · Yorgun Mermi Şarkısına ait şarkı sözlerini eğer biliyorsanız bizimle paylaşabilirsiniz. Bizimle iletişime geçmek, telif hakları, şikayet bildirimi, kaldırma isteği. Mp3 Eklemek, şarkı göndermek ve diğer tüm konularda iletişime geçmek için mp3kulisi @ blogger.com maili üzerinden iletişime geçebilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder